Marek Markuszewski
Project Lead

Pomysłodawca Starward Industries. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie jako grafik, projektant, producent; współzałożyciel krakowskiego oddziału CD Projekt RED, project manager oraz senior producer (Wiedźmin 3: Krew i Wino,  Cyberpunk 2077).

Daniel Betke
Lead Programmer

Projektant i główny programista silnika GRACE 2, wykorzystywanego w firmie Reality Pump do produkcji takich gier jak Two Worlds oraz Two Worlds II (open-world RPG wydawane jednocześnie na PC oraz konsole), programista silnika w firmach CD Projekt RED (Witcher 3, Cyberpunk 2077) oraz Bloober Team.

Mariusz Antkiewicz
Gameplay Designer

Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach testera, projektanta, producenta w takich firmach jak Bloober Team (Layers of Fear 2), oraz CD Projekt RED (Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077).

Michał Gałek
Narrative Designer / Writer

Scenarzysta komiksowy i growy, który ostatnie sześć lat spędził w CD Projekt RED pracując nad takimi tytułami jak Wiedźmin 3, Wiedźmin 3: Krew i Wino oraz Cyberpunk 2077.

Michał Lorczak
Level Designer

Posiada doświadczenie w roli projektanta poziomów w Techlandzie (Hellraid, Dying Light) oraz Bloober Team (Layers of fear, Layers of fear 2, Observer).

Wojciech Ostrycharz
Art Director

Ilustrator, animator, projektant z wieloletnim doświadczeniem w produkcji gier, filmów oraz reklam, nagradzany twórca krótkich animacji i teledysków; artysta koncepcyjny w firmie Techland (Dying Light, Dying Light 2, seria Call of Juarez, Dead Island) oraz w Platige Image (Film: Another day of Life, Trailery: Halo 5 Guardians, Dead Island Survivors, oraz reklamy komercyjne).

Sebastian Spłuszka
Environment Artist

Absolwent krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych, główny grafik 3D w firmie Teyon, grafik otoczeniowy w CD Projekt RED (Wiedżmin 3, Wiedźmin 3: Krew i Wino) oraz główny grafik 3D w firmie Bloober Team (Layers of Fear, Observer, Blair Witch, Layers of Fear 2, Medium).

Piotr Mierzwa
Hardsurface Artist

Muzyk, architekt, grafik 3d z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie wizualizacji architektonicznych, produkcji filmowej, reklamy i grafiki użytkowej;  w świecie gier zadebiutował w 2014 roku w firmie Bloober Team przy projektowaniu grafiki otoczenia; odpowiedzialny za takie tytuły jak Layers Of Fear, Observer, Layers Of Fear 2; w Starward Industries zajmuje się tworzeniem pojazdów, robotów i statków kosmicznych.

Mateusz Lendor
Animator

Lider zespołu w studiu motion capture firmy SoInteractive, gdzie nadzorował przebieg nagrań, obróbkę oraz edycję animacji m.in. dla Platige Image (Pepsi TV ad, Wiedźmin 2 – cinematic, Euro 2012), Techland (Nail’d, Dead Island); główny animator w firmie Teyon; wykonywał animacje na zlecenia m.in. dla firmy CD Projekt RED (Wiedźmin 3).

Brunon Lubas
Audio Designer

Pracuje jako Sound Designer od 2009 roku, najpierw jako freelancer a później w firmach Bloober Team (Layers of fear 2, Blair Witch) oraz Draw Distance (Ritual: Crown of Horns); basista i kompozytor w zespole rockowym Spiral.